2011. szeptember 27., kedd

Kérem segítsen

Továbbított levélként kaptam:
Kérem segitsen

8 honapos koromba raestem a melegitore mert apam reszeg volt es aludt!terdtol lefele szenne egett a labam. utoljara husz evve csinaltak ausztriabam mu labat a caritas altal. most mar annyira rosz hogy egyeltalan nem tudok menni vele.sokat eszkabaltam javitottam. munkam is volt. a helyi cipogyaban dolgoztam. most mar munkanelkuli segelyem nincs,ugy hogy beteg biztositasom se. ha lenne egy uj mu labam tudnek konnyebben mozogni. es munkat is kapnek. de egy labbal nem lehet. a szuleim elvaltak kis koromba es nem is torodtek velem soha.a nagyszuleim neveltek majd keresztanyam .ennyit tudok irni magamrol.
koszonom elore is a segitseget. a nevem
kapitany jozsef
fabricii 4
romania
cristuru secuiesc, 535400
harghita
EZ A BEJELENTETT LAKASOM. DE AZ UTCAN LAKOM ES AZ SINCS AMIT EGYEK.
Le lehet ellenorizni nem csalas valos szemely vagyok es minden ugy van ahogy le irtam.
Nincs betegbiztositasom. nincs amit egyek semmi bevetelem nincs jelenleg. miben tudna segiteni?

Hat a mu lab is penzbe kerulne . egy kis penzosszeg etelre meg ruhara az is jo lenne. hosszu tavon pedig szeretnek egy hasznalt olcso lakokocsit venni, ha lenne amibol, hogy a telet legalabb, fedo alatt toltsem. most osszel meg eltelik a szabadba is.
koszonom elore is a segitseget.

egy rokonom segit ebben hogy internethez jussak.

BANK ADATAI:
Banca Transilvania
AG.CRISTURU-SECUIESC, STRADA LIBERTATII :49 ROMANIA
KAPITANY JOZSEF FERENC
SWIFT COD BTRL RO 22

RON:RO74BTRL02101201644421XX
EURO:RO23BTRL02104201644421XX
USD:RO57BTRL02102201644421XX
HUF:RO81BTRL02112201644421XX

ERRE A BANKSZAMLARA LEHET KULDENI MOST CSINALTAK.

megkerem ha rakott fel penzt jelezze
A jo Isten aldja meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése