2010. november 1., hétfő

Inspiráló Napi Üzenet



Inspiráló Napi Üzenet


 2010.  október   29.   

Vagyok Aki Vagyok

Minden ember „Istenné lett ember". Hiszen te is azonos vagy Velem, ahogy a jelenlegi formádban megnyilvánulok. És ne aggódj amiatt, hogy korlátozol-e Engem. Nem ismerek korlátokat, ahogy soha nem is ismertem. Gondolod, hogy te vagy az egyetlen választott forma ?  Gondolod, hogy te vagy az egyetlen teremtmény, akiben megnyilvánul az Énem Lényege ?
Bizony mondom, ott vagyok minden virágban, minden szivárványban, az ég minden csillagában, és a csillagok körül keringő valamennyi bolygóban.
Én vagyok a szél suttogása, a Napotok melegsége, minden egyes hópehely a maga különállóságában és egyedülálló tökéletességében.
És vagyok a szárnyaló sasok reptének magasztossága, az őzike ártatlansága; az oroszlánok bátorsága, az ősök bölcsessége.
És nem korlátozódom arra, hogy a ti bolygótokon nyilvánuljak meg. Nem ismered, Aki Vagyok, csak azt hiszed !  Ne hidd, hogy rátok korlátozódik, Aki Vagyok, hogy csakis a ti adományotok volna Isteni Lényegem, a Szentlélek. Félrevezető gondolat lenne.
Mindenben ott a Létem. Mindenben !  A Mindenség a Megnyilvánulásom. A Teljesség a Természetem. Nincs tehát semmi, ami nem Én vagyok, semmi, ami ne lehetnék.
Áldott teremtményeim !  Az volt a célom a megteremtésetekkel, hogy Önnön Élményeim Teremtőjeként tapasztalhassam meg Magam.
Ezt sokan nem értik. Elmagyaráznád ?
Isten egyik megnyilvánulása, amit csak egy nagyon különleges teremtmény teremthetett meg, az Én megnyilvánulásom volt Teremtőként.
Nem a mitológiátok Istene vagyok, és nem is az Istennő. Vagyok a Teremtő - Aki Teremt. Mert úgy döntöttem, hogy Megismerem Magam Önnön Tapasztalataim által.
Ahogy a hópehely révén megismerem megjelenésem tökéletességét, a rózsa révén lélegzetelállító szépségemet, teremtő erőmet rajtad keresztül ismerem meg.
Megadtam nektek a képességet, hogy ugyanolyan tudatosan teremthessétek meg az élményeiteket és tapasztalataitokat, mint Én Magam.
Általatok ismerhetem meg Magam minden szemszögből. Bennetek lakozik a hópehely tökéletessége, a rózsa bámulatos szépsége, az oroszlán bátorsága, a sas fensége. Mindezt elhelyeztem bennetek - és még valamit: hogy a tudatában legyetek mindezeknek.
Így tettetek szert Öntudatra. Ez a legnagyobb ajándék. Ennek révén tudhatod, hogy te - te vagy. Aki pontosan ugyanaz, mint Aki Vagyok.
Én - Én Vagyok, aki a tudatában van ennek.
Ezt jelenti az a kinyilatkoztatás, hogy Vagyok Aki Vagyok.
Te az Én Részem, megnyilvánult tudatosságom vagy.
Engem tapasztalsz meg (és tapasztalom meg általad), amint Önnön Magamat teremtem.
Önmagam folyamatos teremtése vagyok.




Neale Donald Walsch Beszélgetések Istennel  3 . 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése