2010. július 13., kedd

Néhány előzetes gondolat a II. Székely Szigetre

Siklósi András a Székely Szigeten – néhány előzetes gondolat…

Néhány előzetes gondolat a II. Székely Szigetre

1.) Vitéz Siklósi András bemutatkozása
1953-ban születtem Nagykanizsán. A budapesti Szent László Gimnázium angol tagozatán érettségiztem, majd a miskolci Nehézipari Műszaki Egyetem Bányamérnöki Karán szereztem geofizikus mérnöki oklevelet. 15 kemény évet dolgoztam a kőolaj- és földgázkutatásban, azóta szabadúszó költő, író és nemzetvédő vagyok. Feleségemmel és két felnőtt fiammal Szegeden élünk. Mindvégig szemben álltam a kommunista zsarnoksággal, napjainkban pedig az önző, embertelen neoliberális globalizációval. Ezért sohasem voltam semmilyen hatalom kegyeltje, inkább mellőzöttje vagy üldözöttje.
Eddig 7 könyvem jelent meg, s újabb 3 áll kiadás előtt. 2000 óta szerkesztem, s részben írom a kéthavonta megjelenő politikai-történelmi-kulturális folyóiratot, a Tárogatót. 1989 óta rendszeresen közlök verseket, tanulmányokat, cikkeket különböző hazai és emigrációs lapokban (3 éve elsősorban a Magyar Jelenben, melynek főmunkatársa vagyok); s az utóbbi esztendőkben több internetes nemzeti honlapon is olvashatók írásaim. Néhányszor különböző rádiókban és televíziókban is szóhoz jutottam, többnyire vidéken.
Fiatalon alaposan bejártam (hátizsákkal, autóstoppal) egész Európát és Törökországot (egyszer az USA-ba is eljutottam); de a Kárpát-medencét ismerem legjobban. Gyermekkorom óta sokat olvasok, főként szépirodalmat, filozófiát, vallást, néprajzot, történelmet és őstörténetet, de természettudományos és politikai munkákat is. Rendszeresen járok múzeumokba, képzőművészeti és egyéb kiállításokra, olykor színházakba is. Eredeti szakmámmal már régen fölhagytam, hogy összes energiámmal, tehetségemmel hazámat és népemet szolgálhassam. Ezt teszem íróként, főszerkesztőként, politikusként, valamint beszédek, előadások, költői estek tartásával, különböző kulturális és hazafias rendezvények (pl. a Szittya Világtalálkozók) szervezésével stb. Általában mindenhova elmegyek, ahova meghívnak, időnként külföldre is. 1998-ban megalapítottam, és azóta is vezetem a bejegyzett Turul Szövetséget, amelyben elsősorban kulturális és közéleti tevékenységet fejtünk ki; de foglalkozunk a magyarság származásával, történelmével, nyelvével, hagyományaival, hitvilágával és díszítőművészetével is.
2.) „A magyar örökség visszaszerzése” c. előadásomról
Az őstörténettől máig számba veszem főbb nemzeti sorskérdéseinket, kulturális-szellemi-lelki kincseinket, történelmünk kudarcos és dicsőséges fejezeteit, az összmagyarság jelenének és jövőjének kilátásait. A bajokat nem szépítve, az igazságot határozottan kimondva vázolom föl egy méltatlanul sokat szenvedett nép nagyra hivatottságát, földi és égi küldetését. Keresem a tragédiák okait, fölemelkedésünk lehetőségeit, ugyanakkor reményt is ültetek a hallgatóság szívébe.
Az ezredfordulón az egyetemes magyarság sorsa minden korábbinál rosszabbra változott: a puszta létünk, megmaradásunk is végveszélybe került. Ez azonban nem egy elháríthatatlan fátum, amibe ellenállást sem tanúsítva bele kell törődnünk, hanem éppenséggel mindent el kell követnünk a sikeres fordulat érdekében. Azt kell elősegítenünk, hogy népünk öntudatra ébredjen, fölismerje végre valódi hivatását, páratlan gazdagságát, s kellő bátorsággal, kitartással képes legyen feladatait megoldani. Régóta szorgalmazom megtisztulásunkat s a nemzeti erők hatékony összefogását a becsületes rendszerváltás végett. Azt szeretném, hogy önmagunk dolgairól szabadon, minden elnyomástól és kényszertől mentesen rendelkezhessünk, ill. emberhez, magyarhoz illően élhessünk a Szent Korona ősi országában, az egységes Kárpát-medencében, s megtaláljuk méltó helyünket a világban is.
Törekedjünk arra, hogy egész népünket – fölvilágosításával, tudásának gyarapításával – kiragadjuk abból a fásult, önfeladó, elkeseredett állapotából, melyben lehetetlen az eredményes cselekvés s bármiféle önvédelmi harc megvívása. Nem várhatjuk tétlenül a csodákat, föl kell készülnünk minden eshetőségre, s félelem nélkül, határozottan szembe kell szállnunk megrontóinkkal, a vérünket szívó élősködőkkel. Csak akkor számíthatunk a Magyarok Istenének pártfogó támogatására, ha képességeinknek, fölkészültségünknek, fizikai és szellemi-erkölcsi alkatunknak megfelelően mindnyájan bekapcsolódunk a nemzetmentés folyamatába.
Siklósi András fellépései a Székely Szigeten, a Gábor Áron sátorban:
július 9-én (pénteken) 18,30 órakor: „Imádság ünnepért” (irodalmi-szerzői est);
július 10-én (szombaton) 12 órakor: „A magyar örökség visszaszerzése” (nemzetstratégiai előadás).
Nemzeti InternetFigyelő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése