2011. március 30., szerda

Egy "NOSZTALGIA" oldal

Kedves Olvasóim!
Kedves Barátaim!
 
Régi ígéretem teljesítem most.
Egy "NOSZTALGIA" oldalt tettem fel a honlapjaim közé.
Sokak kérése volt ez, és most megpróbálom teljesíteni, a magam módján.
A "NOSZTALGIA" oldal letölthetõ, ill. csakis letöltés után bontható ki.
Egy kicsit nagyra sikeredett, 1 GIGABIT! Így lassabb Internet kapcsolatnál
a letöltés kicsit hosszabb lehet. 1040 dalt és verset tartalmaznak a PPS.
fájlok. Neves, népszerû elõadóktól hallhatók korabeli dalok versek.
Többek között Latinovits, Bessenyei, Sinkovits a versmondó, színészek közül az
énekesek, színészek közül, Kalmár Pál, Karády Katalin, Jávor Pál és még
sokan mások. Sajnos a hangminõség nem mindig tökéletes. Gyakran a régi,
eredeti hangfelvétel miatt, de a hangfájlok kényszerű tömörítése miatt
is adódtak problémáim. Ennek ellenére megpróbáltam élvezhetõ formában és
minõségben PPS. fájlokba rendezni az új "NOSZTALGIA" oldalt.
Fogadják tõlem olyan szeretettel, ahogyan azt én készítettem el az Önök
számára! Kellemes idõtöltést kívánok az új letölthetõ oldalamhoz.
 
Honlapjaim változatlanul itt elérhetők, azonos tartalommal:
http://magyarigazsag.euroweb4you.eu/
Valami probléma esetén itt:
http://www.igazsagok-gazsagok.info/
 
Õszinte tisztelettel: Mihályfalvi János – „mihi”
 
"Az ember egy napon rádöbben arra,
hogy az életben igazán semmi sem fontos.
Sem pénz, sem hatalom,
sem előrejutás, csak az,
hogy valaki szeresse őt igazán." 
                                               (Goethe)

                              
                            


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése